Re: UPC kupiło Astera

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Tue 14 Dec 2010 - 16:17:03 MET
Message-ID: <ie81pg$7il$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

On 2010-12-13 21:41, Artur Maśląg wrote:

> Nie baw się w taką retorykę, ponieważ nic tego nie wynika. Będąc
> nowym też możesz sobie zamówić usługi bez SIM.

Co ma do rzeczy to, ze mozna zamowic uslugi bez SIMa, *drozej* niz z
karta, kiedy wyraznie widac ze sztandarowa oferta skierowana do
wiekszosci klientow, czyli lojalnosciowa wiaze sie z dowiazaniem
komorki i lepsza cene na abonament uwarunkowana przyjeciem tej uslugi?

Czarno na bialym widac ze mechanizm w ktorym komorka zostala
subsydiowana kosztem innych uslug i jest dolaczana ponizej faktycznej
rynkowej wartosci zblizonej uslugi jest zwyklym wciskaniem jej na sile
i ze uslugodawca dazy do osiagniecia celu ktorym jest kolejna aktywacja
numeru w sposob agresywny.
Jest to tym bardziej zrozumiale wobec usilnego dazenia do wykazania
sie operatora jak najwieksza baza abonentow ze wzgledu na zobowiazania
wobec upstreamowego operatora infrastrukturalnego oraz przewidywana
sprzedaza spolki. Przy okazji liczy z pewnoscia na to ze ludzie
beda wydzwaniali minuty z pakietu ponad limit i dawac dodatkowy
przychod, co jest tez forma naciagania, bo pojawia sie mechanizm
generowania wydatkow po stronie klienta.

To wszystko sie dodatkowo dzieje w sytuacji w ktorej abonenci
skarza sie na ceny uslug znacznie wyzsze od konkurencji i nie obnizane
ich od dluzszego czasu. Tymczasem sztucznie dopompowuje sie portfolio
uslugami - ktorych abonent tak naprawde wcale nie oczekuje - aby moc
takze uzasadnic utrzymywany wysoki poziom cenowy.

Zatem dowodow na fakt iz jest to wciskanie produktu na sile jest
conajmniej pare. Jesli udajesz ze tego nie rozumiesz, to widze
ze tego nie zmienie i dalsza dyskusja jest pozbawiona sensu.
Natomiast mogbys sie zastanowic ze dwa razy zanim wlaczysz sie do
dyskusji probujac zanegowac cos ot tak dla zasady i glownie potrafiac
krecic glowa na "nie".

-- 
memento lorem ipsum
Received on Tue Dec 14 16:20:02 2010

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 14 Dec 2010 - 16:40:01 MET