Re: [OT] Re: problemy z połączeniem z www.wp.pl

Autor: SÅ‚awek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Tue 14 Dec 2010 - 14:38:50 MET

W dniu 14.12.2010 13:12, xbartx pisze:

> Napisałeś w innym poście "Dzięki. Obserwowałem problemy dokładnie z ta
> samą trasą." w odpowiedzi na to że problem był w ACX. Jeżeli to dla
> Ciebie takie ważne to dlaczego pytasz tutaj a nie najpierw u tego co
> powinien najlepiej wiedzieć czyli ACX tudzież wp.pl?

Skąd pewność, że problem był w AC-X? To właśnie starałem się ustalić.
Owszem, ja ruch kieruje do WP przez AC-X, ale jak ruch do mnie kierowało
w tym czasie WP? Dostałem potwierdzenie, że ktoś inny obserwował też ten
sam problem przez AC-X, więc to skłoniło mnie do zgłoszenia się do NOCy
ATMANa (wcześniej nie za bardzo chciałem im truć). Twierdzą, że
problemów w AC-Xie żadnych nie obserwowali. Starałem się wykluczyć
problemy z AC-X/innym dostawcom. WP może sobie nie działać. :)

--
SÅ‚awomir Lipowski
http://lipowski.org