W dniu 2010-12-10 11:20, elmer radi radisson pisze:
(...)
> "Jak sie jest stalym klientem" to jest wg. Ciebie sytuacja powszechna
> i oznaczajaca ze niby nie praktykuje sie wciskania na sile SIM?
Nie baw się w taką retorykę, ponieważ nic tego nie wynika. Będąc
nowym też możesz sobie zamówić usługi bez SIM.
> Przeciez wlasnie sobie sam zaprzeczyles.
W żadnym wypadku.
> Poza tym jeszcze co do tych "nizszych cen dla stalych klientow" -
> nie za bardzo wiem o czym piszesz bo ostatnio Aster stalym klientom
> po zakonczeniu umowy oferuje gorsze warunki na podpisanie nastepnej,
> niz nowo zlowionym abonentom.
Standard - nie jeden Aster tak postępuje, więc nie wiem w czym problem.
> Obecnie jest to niestety standard i znany fakt.
Tak, zasadniczo wszędzie.
> Dlatego wielu abonentow wypowiada umowy i na rozne
> sposoby zawiera nowa promocyjna, chociazby na czlonka rodziny.
> Co jest notabene wyjatkowo glupim zagraniem ze strony operatora.
Nigdy się nie spotkałem z taką propozycją ze strony konsultanta.
> I wlasnie ten biznes uwiarygadnia takie sytuacje w ktorych kolanem
> dopycha sie simy do oferty.
Każdy operator/usługodawca będziesz coś tam usiłował 'upychać'.
> Tak samo jak uczyni je naturalnie
> zrozumialymi fakt, ze operator stajacy sie MVNO bedzie staral sie
> wywiazac z zobowiazan wobec nadrzednego operatora z ktorym podpisal
> umowe, a z pewnoscia maja tam ustalona minimalna ilosc aktywowanych
> numerow.
Nie znasz szczegółów umowy, więc pozostają tylko domniemania.
> W tym watku o Asterze pisza dwie osoby, Maciek i ja.
Nieprawda.
> Obaj napisalismy o identycznych sytuacjach.
Nie, o podobnych i do tego różnie.
> No tak, "dwoch polakow to nielegalne
> zebranie, dziesiec milionow to garstka ekstremistow" :).
Dobrze, dobrze ...
> Podobnych opinii jest multum i sam slysze je od znajomych.
Nic nowego, wiele różnych opinii słyszałem, niekoniecznie miały
one większy związek z rzeczywistą sytuacją.
> Potwierdzil to nawet sam handlowiec Aster (!) uzasadniajac dodanie "darmowego"
> sima. Jesli takie sytuacje maja miejsce to znaczy ze jest zle, bo
> niewiele infolinii potrafi miec podobne "osiagniecia".
Opinia bardzo subiektywna.
> Wystarczy wiec sluchac a nie zaprzeczac czemus dla samej zasady.
Cieszę się, że zauważyłeś pewien mechanizm.
>>> Skoro uwazasz ze to nie na temat to po co w ogole bierzesz udzial w
>>> takiej dyskusji?
>>
>> Ekhem - możliwość zmiany oferty Aster w zakresie świadczenia usług
>> dostępu do internetu w związku z przejęciem przez UPC jest
>> argumentem wystarczającym?
>
> Po co wiec wytykasz komus cos czego zasadnosc w praktyce sam
> potwierdzasz? Przeciez dyskusja dokladnie dotyczy ksztaltu obecnej
> oferty.
Wiesz, Twoja opinia o wciskaniu wszystkim SIM ma raczej niewielkie
znaczenie w zakresie kształtu usług dostępu do internetu.
-- Jutro to dziś - tyle że jutro.Received on Mon Dec 13 21:45:02 2010
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 13 Dec 2010 - 22:40:01 MET