Re: UPC kupiło Astera

Autor: Artur Maśląg <futrzak_at_polbox.com>
Data: Mon 13 Dec 2010 - 21:41:28 MET

W dniu 2010-12-10 11:20, elmer radi radisson pisze:
(...)
> "Jak sie jest stalym klientem" to jest wg. Ciebie sytuacja powszechna
> i oznaczajaca ze niby nie praktykuje sie wciskania na sile SIM?

Nie baw się w taką retorykę, ponieważ nic tego nie wynika. Będąc
nowym też możesz sobie zamówić usługi bez SIM.

> Przeciez wlasnie sobie sam zaprzeczyles.

W żadnym wypadku.

> Poza tym jeszcze co do tych "nizszych cen dla stalych klientow" -
> nie za bardzo wiem o czym piszesz bo ostatnio Aster stalym klientom
> po zakonczeniu umowy oferuje gorsze warunki na podpisanie nastepnej,
> niz nowo zlowionym abonentom.

Standard - nie jeden Aster tak postępuje, więc nie wiem w czym problem.

> Obecnie jest to niestety standard i znany fakt.

Tak, zasadniczo wszędzie.

> Dlatego wielu abonentow wypowiada umowy i na rozne
> sposoby zawiera nowa promocyjna, chociazby na czlonka rodziny.
> Co jest notabene wyjatkowo glupim zagraniem ze strony operatora.

Nigdy się nie spotkałem z taką propozycją ze strony konsultanta.

> I wlasnie ten biznes uwiarygadnia takie sytuacje w ktorych kolanem
> dopycha sie simy do oferty.

Każdy operator/usługodawca będziesz coś tam usiłował 'upychać'.

> Tak samo jak uczyni je naturalnie
> zrozumialymi fakt, ze operator stajacy sie MVNO bedzie staral sie
> wywiazac z zobowiazan wobec nadrzednego operatora z ktorym podpisal
> umowe, a z pewnoscia maja tam ustalona minimalna ilosc aktywowanych
> numerow.

Nie znasz szczegółów umowy, więc pozostają tylko domniemania.

> W tym watku o Asterze pisza dwie osoby, Maciek i ja.

Nieprawda.

> Obaj napisalismy o identycznych sytuacjach.

Nie, o podobnych i do tego różnie.

> No tak, "dwoch polakow to nielegalne
> zebranie, dziesiec milionow to garstka ekstremistow" :).

Dobrze, dobrze ...

> Podobnych opinii jest multum i sam slysze je od znajomych.

Nic nowego, wiele różnych opinii słyszałem, niekoniecznie miały
one większy związek z rzeczywistą sytuacją.

> Potwierdzil to nawet sam handlowiec Aster (!) uzasadniajac dodanie "darmowego"
> sima. Jesli takie sytuacje maja miejsce to znaczy ze jest zle, bo
> niewiele infolinii potrafi miec podobne "osiagniecia".

Opinia bardzo subiektywna.

> Wystarczy wiec sluchac a nie zaprzeczac czemus dla samej zasady.

Cieszę się, że zauważyłeś pewien mechanizm.

> Po co wiec wytykasz komus cos czego zasadnosc w praktyce sam
> potwierdzasz? Przeciez dyskusja dokladnie dotyczy ksztaltu obecnej
> oferty.

Wiesz, Twoja opinia o wciskaniu wszystkim SIM ma raczej niewielkie
znaczenie w zakresie kształtu usług dostępu do internetu.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.