Re: UPC kupi³o Astera

Autor: Artur Ma¶l±g <futrzak_at_polbox.com>
Data: Thu 09 Dec 2010 - 20:26:36 MET

W dniu 2010-12-09 15:47, elmer radi radisson pisze:
(...)
> No i? Quattro to nie jedyny pakiet, za to jest kolejnym na to
> przykladem. Wiec w czym tu jakies watpliwosci co do takiego usilnego
> pakietyzowania komorki? To co napisal Maciek to tez nieprawda?

Spokojnie, co¶ Ty taki nerwowy? Pakiety s± pakiety i jak chcesz z nich
korzystaæ to korzystasz. Nie jest prawd±, ¿e poza takimi pakietami nie
mo¿na uzyskaæ umów terminowych w przyzwoitych cenach bez kart SIM.

> Nie za bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Co to ma wspolnego z tym ile
> czasu to trwa badz trwalo? Nawet jesli by zaprzestali, to jest to fakt
> dokonany.

Jak wy¿ej.

> Napisalem wyraznie, ze wciskaja w pakiecie uslug ktore dopiero wowczas
> maja lepsza cene. I stanowia typowa promocyjna umowe na czas okreslony.
> Wiadomo, ze nikt nie zmusza w ogole nikogo do zamawiania od nich
> jakichkolwiek uslug. Nawet pojedynczych.

O nie - mo¿na u nich uzyskaæ ni¿sze ceny bez takich pakietów i bez
SIM jak siê jest sta³ym klientem.

(...)
> Ale juz poszedl do ludzi i w tabelki. Zreszta to tym bardziej mnie
> nie dziwi skoro Aster byl szykowany do sprzedazy, wiec picowanie
> liczb uslug i abonentow jest dosc zrozumialym dzialaniem. A bez tego
> manewru zarowno z wlasnej bazy klientow, ani spoza wlasnej sieci nie
> byliby w stanie na ta telefonie zlowic pewnie i tysiaca abonentow, na
> tak nasyconym i konkurencyjnym rynku. Pierwszy dzien masz do czynienia z
> tym co sie na nim dzieje?

Biznes jest biznes.

> Wybacz ale ja wiem lepiej ile czasu mialem okazje juz spedzac - sam
> wisialem juz 30 minut z zegarkiem w reku dzwoniac w tygodniu kolo
> godziny 20, podobnie doswiadczenia ma moja zona. Wiec mowie to
> obiektywnie i opierajac sie o wlasne doswiadczenia.

Przykro mi - to nie jest obiektywna opinia, tylko Twoja prywatna.
Do tego tak naprawdê Twoje pojedyncze konktakty z nimi s± ¶rednio
miarodajne.

> Podobnych opinii ich abonentow znajdziesz wiele.

LOL - podobnych opinii (z³ych) to ja znam ca³e mnóstwo na dowolnego
operatora z tego rynku.

> Poziom obslugi w ostatnich latach spadl BAARDZO.

Spad³ dok³adnie wszêdzie i do tego jeszcze trzeba za to p³aciæ.

> Skoro uwazasz ze to nie na temat to po co w ogole bierzesz udzial w
> takiej dyskusji?

Ekhem - mo¿liwo¶æ zmiany oferty Aster w zakresie ¶wiadczenia us³ug
dostêpu do internetu w zwi±zku z przejêciem przez UPC jest
argumentem wystarczaj±cym?

> Co do tematyki to nie ja poruszylem pierwszy temat
> pakietow i komorek, poza tym dopoki temat dotyczy calosciowej oferty
> danego operatora i jego polityki dotyczacej swiadczenia uslug, co jest
> jak najbardziej na miejscu.

Niezupe³nie o to mi chodzi³o.

> A jak dalej nie wierzysz jak to wyglada, to proponuje chociazby
> http://tiny.pl/hws1t

Gdybym mia³ wierzyæ we wszystko co wypisuj± w internecie, to bym
dawno siê wyniós³ na bezludn± wyspê - o ile takie jeszcze istniej± :)

--
Jutro to dzi¶ - tyle ¿e jutro.