Re: UPC kupiło Astera

Autor: elmer radi radisson <radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org>
Data: Fri 10 Dec 2010 - 11:20:11 MET

On 2010-12-09 20:26, Artur Maśląg wrote:

> O nie - można u nich uzyskać niższe ceny bez takich pakietów i bez
> SIM jak się jest stałym klientem.

"Jak sie jest stalym klientem" to jest wg. Ciebie sytuacja powszechna
i oznaczajaca ze niby nie praktykuje sie wciskania na sile SIM?
Przeciez wlasnie sobie sam zaprzeczyles.

Poza tym jeszcze co do tych "nizszych cen dla stalych klientow" -
nie za bardzo wiem o czym piszesz bo ostatnio Aster stalym klientom
po zakonczeniu umowy oferuje gorsze warunki na podpisanie nastepnej,
niz nowo zlowionym abonentom. Obecnie jest to niestety standard
i znany fakt. Dlatego wielu abonentow wypowiada umowy i na rozne
sposoby zawiera nowa promocyjna, chociazby na czlonka rodziny.
Co jest notabene wyjatkowo glupim zagraniem ze strony operatora.

> Biznes jest biznes.

I wlasnie ten biznes uwiarygadnia takie sytuacje w ktorych kolanem
dopycha sie simy do oferty. Tak samo jak uczyni je naturalnie
zrozumialymi fakt, ze operator stajacy sie MVNO bedzie staral sie
wywiazac z zobowiazan wobec nadrzednego operatora z ktorym podpisal
umowe, a z pewnoscia maja tam ustalona minimalna ilosc aktywowanych
numerow.

> Przykro mi - to nie jest obiektywna opinia, tylko Twoja prywatna.
> Do tego tak naprawdę Twoje pojedyncze konktakty z nimi są średnio
> miarodajne.

W tym watku o Asterze pisza dwie osoby, Maciek i ja. Obaj napisalismy
o identycznych sytuacjach. No tak, "dwoch polakow to nielegalne
zebranie, dziesiec milionow to garstka ekstremistow" :). Podobnych
opinii jest multum i sam slysze je od znajomych. Potwierdzil to nawet
sam handlowiec Aster (!) uzasadniajac dodanie "darmowego" sima. Jesli
takie sytuacje maja miejsce to znaczy ze jest zle, bo niewiele
infolinii potrafi miec podobne "osiagniecia". Wystarczy wiec sluchac
a nie zaprzeczac czemus dla samej zasady.

> Ekhem - możliwość zmiany oferty Aster w zakresie świadczenia usług
> dostępu do internetu w związku z przejęciem przez UPC jest
> argumentem wystarczającym?

Po co wiec wytykasz komus cos czego zasadnosc w praktyce sam
potwierdzasz? Przeciez dyskusja dokladnie dotyczy ksztaltu obecnej
oferty.

--
memento lorem ipsum