Re: PLIX2

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Wed 09 Jun 2010 - 13:29:16 MET DST

W dniu 09.06.2010 12:09, obeer pisze:
> (...)
> Obydwa węzły będą połączone, aczkolwiek bazując na naszym monitoringu
> będziemy "pomagać" optymalizować ruch, tak aby peering zamykał się w
> jak największej mierze w danym węźle.
> Tak jak napisałem wcześniej, dogrywamy teraz kwestie formalne, jest to
> związane m.in. z cennikiem oraz nowymi usługami. Szczegóły wkrótce.
> Co do AC-X, nie widzimy potrzeby tego spinać, skoro AC-X jest już w
> THP i każdy kto chce może się tam wpiąć.
>
> Sylwester

Ok, ale rozumiem, że klienci podpięci wyłącznie do PLIX2 będą cały czas
widoczni dla klientów AC-X i odwrotnie (tak jak to wygląda obecnie w
przypadku AC-X i PLIX)?

Co polecacie w przypadku nowych klientów spoza Warszawy? Lepiej kupować
transmisję do LIM i tam się wpiąć do PLIX, czy obecnie korzystniej
byłoby wpiąć się w THP? Druga opcja wydaje się być rozsądniejsza np. dla
klientów, którzy są już uczestnikami AC-X.

--
Sławek Lipowski