Re: PLIX2

Autor: obeer <sylwester.biernacki_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Jun 2010 - 12:09:34 MET DST

On Jun 9, 11:28 am, Sławek Lipowski <sla...@lipowski.org> wrote:

> Dzięki za wyjaśnienia.
>
> Czy oba węzły będą połączone? Czy klienci jednego z nich będą widoczni
> dla klientów tego drugiego? Czy nowy węzeł będzie też spięty z AC-X?

Obydwa węzły będą połączone, aczkolwiek bazując na naszym monitoringu
będziemy "pomagać" optymalizować ruch, tak aby peering zamykał się w
jak największej mierze w danym węźle.
Tak jak napisałem wcześniej, dogrywamy teraz kwestie formalne, jest to
związane m.in. z cennikiem oraz nowymi usługami. Szczegóły wkrótce.
Co do AC-X, nie widzimy potrzeby tego spinać, skoro AC-X jest już w
THP i każdy kto chce może się tam wpiąć.

Sylwester