Re: Czy to koniec publicznego Wi-Fi?

Autor: wm <g_at_wm.pn>
Data: Wed 09 Jun 2010 - 13:51:47 MET DST

J.F. wrote:
> Ale od tej prostoty sie terroryzm i pedofilia rozwinely :-)

no to oczywiście żart ale dla tych co przyjmują tego typu argumenty na
wiarę, obecny terroryzm to jest bardzo mały pikuś wobec tego działo się
w Europie w latach siedemdziesiÄ…tych i tak np. pod koniec XIX w. i nie
był potrzebny do tego żaden Internet.

> Napierw przeczytaj dyrektywe 2006/24/WE Parlamentu Europejskiego i Rady
> z dnia 15 marca 2006 r.
> Tam jest mniej wiecej to samo, ale moze w szczegolach rozne, a w razie
> czego to mozna skarzyc ministra na podstawie tych szczegolow.

dzięki, popatrzę ale bez większych nadziei :)

> A potem przestudiuj podstawe - cos mi sie wydaje ze to moze dotyczyc
> tylko operatorow, a hotel operatorem nie jest.

no tak ale w takim wypadku operator musiałby robić tą całą szopę a hotel
jeśli udostępnia na własną rękę to staje się operatorem. Nawet jeśli za
darmo.

> Najgorsze ze z tego co widze moze to tez dotyczyc utrzymujacych konta
> e-mail .. niektorzy pewnie juz sie ciesza :-)

no to rzeczywiście kiepska sprawa, ciekawe co na to gmail :)