Re: GTS - przegięcie w kwestii voip

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Wed 09 Jun 2010 - 13:24:35 MET DST

Osoba Paweł Rohde napisała na pl.internet.polip:

> Na ścianie ze dwie tablice z rozrysowanymi planami sieci
> Multimo i właściwie odchodziłem bo primo zmienił się handlowiec
> secundo nowy handlowiec miał w gałkach ocznych napis Multimo i nie
> ważne, że gada z klientem na kilka k PLN.

A to ciekawe. Pamiętam jeszcze, że jak multimo zaczynało to wysyłali
listy z naklejonymi znaczkami pocztowymi. Na blogu chwalili się też, że
na początku mieli atramentową drukarkę z HP chyba do wystawiania
faktur. A teraz sprzedali firmę i zrobili z niej kolejnego klienta
biznesowego swojej sieci.

A co do planów sieci multimo, wszyscy podłączeni są po prostu do brasa z
Warszawy i stamtąd dopiero net leci dalej. Chyba te plany nie
wypaliły...

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur