Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj

Autor: unikat74 <matea5_at_onet.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 11:58:20 MET

E kolego jest to bardzo proste i wcale nie takie kosztowne oczywiście tak z
własnego przykładu.

Maszyna zbierająca logi to wystarczy pIV i dysk 1 TB i ram niema znaczenia i
taka maszyna wystarczy w sumie dysk na 12 miesięcy dla 2 tys ludzi za natem
z ruchem ok 200 mega w szytach
więc nie wiem w czym panika.

Nie wszyscy mają nata ci co nie mają w sumie nie musieli by logować ruchu,
nigdzie nie pisze że zwalnia się tych z logowania, pisze że masz zbierać
informacje.
No i na pewno nikt ci nie zwróci kosztów uruchomienia takiego systemu raczej
będziesz musiał jeszcze zrobić certyfikat w ABW żeby móc coś pogrzebać w
logach, czytałem że zbierasz ale nie możesz przeglądać tych logów chyba że
zażądają tego odpowiednie służby.

W sumie to takie bzdurne ale ma jakiś sens bo się np. będę za mocno
rozluźniony na imprezie i pochwalę się kolegą że mój sąsiad ciągle strony z
chłopakami ogląda, sumie lepiej nie wiedzieć kto co i kiedy :D