Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 14:56:06 MET

unikat74 wrote:
> E kolego jest to bardzo proste i wcale nie takie kosztowne oczywiście
> tak z własnego przykładu.
>
> Maszyna zbierająca logi to wystarczy pIV i dysk 1 TB i ram niema
> znaczenia i taka maszyna wystarczy w sumie dysk na 12 miesięcy dla 2 tys
> ludzi za natem z ruchem ok 200 mega w szytach
> więc nie wiem w czym panika.
>
> Nie wszyscy mają nata ci co nie mają w sumie nie musieli by logować
> ruchu, nigdzie nie pisze że zwalnia się tych z logowania, pisze że masz
> zbierać informacje.
> No i na pewno nikt ci nie zwróci kosztów uruchomienia takiego systemu
> [...]

wiesz co, słabo mi się robi jak czytam takie wypowiedzi.

Sam mam to co tu się nazywa potocznie uryną, tyle że ta uryna generuje
1.3Gbit/s ruchu.
I to jest pikuś jeszcze.

Spróbuj zrzucać takie dane z urządzeń dysponujących portami 10G albo
2x10G. A w TP takich portów mają dziesiątki.

Nie masz zielonego pojęcia o skali.

Marcin