Re: Masz serwer poczty, oferujesz VoIP lub dostęp do Intenetu - przeczytaj

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 08:49:07 MET

> Słowo "połączenie" jest zdefiniowane w art. 2.24.a) "połączenie -
> fizyczne lub logiczne połączenie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych
> pozwalające na przesyłanie przekazów telekomunikacyjnych"

Sieć IP jest bezpołączeniowa. Protokół TCP jest podprotokołem IP
umożliwiający potwierdzanie odbioru danych i zestawianie wirtualnych
kanałów.

Wynikałoby z tego, że operator miałby rejestrować KAŻDY fakt wysłania
TCP/SYN? Przecież to technicznie prawie niewykonalne, albo bardzo dużym
kosztem. Kto te koszty poniesie?