Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Sylwester Zarębski <zbieracz_at_isp.net.pl>
Data: Sun 06 Dec 2009 - 11:56:11 MET

Dnia Sun, 6 Dec 2009 10:46:58 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

> Nie, neo+ to za mało aby to zmienić. Za to wystarczające aby klasy tpsa
> wyschły w rblach.

Mam nadzieję, że masz rację, chociaż w to nie wierzę. Mogę nawet pójść w
zakład, jeśli do końca 2010 nie pojawi się odpowiedni botnet, to stawiam
dobrą flaszkę whiskacza, Chivas może być?

> To nie łatwiej wtedy im będzie na autoryzowany imap? I od razu pchać
> w skrzynke odbiorczą?

Nie ta ilość, nie ten zysk. Nadawcy != odbiorcy.

> Sorry że zapytam "kiedyś"? Co ile wymagasz zmiany hasła od userów?

Wcale. Klient, który dużo płaci ma swoje wymagania.

> Już widze te wirusy wyjmujące hasła z kilkunastu popularnych mua we
> fafnastu wersjach.

Skoro mogą wyjmować adresy z wiadomości pocztowych, to hasełka będzie
wielokrotnie prościej.

> Od żony bo wiecej w pracy siedzisz ;)

No i zaczynamy rozumować tym samym tokiem ;).

--
pozdrawiam
Sylwester Zarębski