Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: giqus <giqus_at_onet.eu>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 22:30:07 MET

Użytkownik "Wojciech Puchar" <wojtek@wojtek.tensor.gdynia.pl> napisał w
wiadomości news:1259700275.221119@wojteks.tensor.gdynia.pl...

> Cała historia wyglądała tak:

[...]
> Po tym - ustawiłem nagrywanie i zadzwoniłem po raz drugi. Usłyszałem to co
> słyszeliście.

Słuchasz sobie przed snem codziennie?

> Tak więc - 3 różnych konsultantów z pełną powagą kłamie.
>
> Jaki tego cel? Mam wrażenie że spam to tylko pretekst chodzi o stopniową
> coraz większą ingerencje w dostęp do internetu.

Szczerze - kogo to obchodzi czy Ty - taki Kowalski chcesz portem 25
wypuszczać HTTP, albo co innego.
Wychodzę z założenia, że jeżeli ktoś potrzebuje niestandardowych rozwiązań
to nie bierze Neostrady, tylko łącze dla biznesu, łącze rangi
operatorskiej - gdzie nikt niczego Ci nie blokuje.
A powiedz tak szczerze co Ciebie gryzie że TP zablokowała ten port? Tak
poważnie? Bo krzyczysz dlatego bo chcesz rozwiązać umowę z ich winy czy
krzyczysz ot tak?

Ł.