Re: TPSA wadc internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: masti <gone_at_to.hell>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 22:28:59 MET

Dnia pięknego Tue, 01 Dec 2009 21:16:47 +0000, osobnik zwany Łukasz
Jagiełło wystukał:

> No więc, zaprezentuj miejsce w którym TP zastrzega sobie blokowanie
> losowych/wybranych portów ?
>
> Dla ułatwienia: www.tp.pl/b/binaries/PL/358009/reg_neo_366601898.pdf

"TP świadczy Usługę z zachowaniem wskaźników jakości
określonych przepisami prawa.
2. TP nie gwarantuje przepustowości transmisji do zasobów dostępnych
w sieci Internet.
3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów
w związku ze świadczoną Usługą TP podejmuje środki techniczne
i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa
świadczonej Usługi.
4. TP zapewnia należytą staranność, w zakresie uzasadnionym
względami technicznymi lub ekonomicznymi, przy zabezpieczaniu
urządzeń telekomunikacyjnych, sieci telekomunikacyjnych oraz
zbiorów danych przed ujawnieniem tajemnicy telekomunikacyjnej.
5. W ramach obsługi serwisowej TP zapewnia Abonentowi:
1) przygotowanie Łącza do dokonania Rejestracji Usługi w ramach
możliwości technicznych,
2) okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łączy oraz
sprawdzanie parametrów łączy poprzez bieżące, cykliczne ich
pomiary, eliminowanie usterek,
3) techniczną pomoc związaną ze świadczeniem Usługi po zgłoszeniu
przez Abonenta, obejmującą w szczególności:
a. pomoc w instalacji Zestawu instalacyjnego i konfiguracji
Usługi oraz Usług dodanych,
b. eliminowanie usterek i nieprawidłowości w dostarczaniu Usługi,
c. usuwanie awarii.
4) możliwość telefonicznej obsługi przez całą dobę za pośrednictwem
COT, którego numer znajduje się na stronie www.tp.pl, a w tym:
a. uzyskiwanie informacji o Usłudze,
b. pomoc w wyborze Opcji Usługi i Zestawu instalacyjnego,
odpowiadających wymogom Klienta,
c. obsługę Abonenta na odległość w zakresie składania zleceń
i realizacji Usługi w ramach Umowy, zgodnie z aktualną ofertą
i cennikami TP, z wyłączeniem realizacji zleceń, które wymagają
zawarcia umowy w formie pisemnej,
d. pomoc techniczną i zgłoszenie usterek i awarii,
e. złożenie reklamacji.
6. Abonent jest zobowiązany umożliwić sprawdzenie stanu technicznego
Łącza w Lokalu, o ile jest to konieczne do należytego
świadczenia Usługi lub rozpatrzenia reklamacji. Sprawdzenie
następuje w terminie uzgodnionym z Abonentem."

pokaż gdzie jest napisane, ze nie może :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?