Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Łukasz Jagiełło <Lukasz_at_p0x.in.heaven>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 22:31:34 MET

Dnia 01.12.2009 masti <gone@to.hell> napisał/a:

> neostrada jest usługa punkt-punkt? a skąd to sobie wymyśliłeś? podeprzesz
> się regulaminem? i do jakiego punktu to ma być?

A czy ja napisałem, że neostrada jest punkt-punkt (notabene poniekąd
jest DSL takim właśnie połączeniem, ale mniejsza o to). Ja tylko chce
sobie zestawić połączenie ze swojego komputeraz do komputeraz B na
porcie 25. Ja nie mam ochoty puszczać na porcie 25 komunikacje MUA <->
MTU co cały czas sugerujesz.

Co nie jest ograniczone jest dozwolone.

--
Pozdrawiam,