Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Sylwester Zarębski <zbieracz_at_isp.net.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 22:20:13 MET

Dnia Tue, 1 Dec 2009 22:30:07 +0100, giqus napisał(a):

> Szczerze - kogo to obchodzi czy Ty - taki Kowalski chcesz portem 25
> wypuszczać HTTP, albo co innego.
> Wychodzę z założenia, że jeżeli ktoś potrzebuje niestandardowych rozwiązań
> to nie bierze Neostrady, tylko łącze dla biznesu, łącze rangi
> operatorskiej - gdzie nikt niczego Ci nie blokuje.

Brawo, pięknie napisane, a w którym to regulaminie 'niestandardowych
rozwiązań' jest zapisane, że nie zablokuje? Przecież regulaminy Neo,
DSL, Metro i wyżej są bliźniaczo podobne modulo koszty, CIRy, itp.
Gratuluję popierania głupich rozwiązań - populistycznych, ale nadal
głupich.

--
pozdrawiam
Sylwester Zarębski