Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta

Autor: Wojciech Puchar <wojtek_at_wojtek.tensor.gdynia.pl>
Data: Tue 01 Dec 2009 - 21:44:33 MET

> Cisnął bym do bólu taką panią, bardzo nie lubie jak mi ktoś kit na
> infolini wciska. Anyway akurat odblokować to sobie możesz to sam bez ich
> ingerencji.

Cała historia wyglądała tak:

gość (znajomy) ma neostrade i miał problem, powiedziałem mu że z tego co
wiem można odblokować i niech poszuka listu od TP. listu nie znalazł, ale
zadzwonił na infolinie gdzie mu powiedzieli że się NIE DA.

dzwoniłem raz sam - usłyszałem nie tylko że się nie da ale że "wszyscy teraz
blokują w polsce".

Po tym - ustawiłem nagrywanie i zadzwoniłem po raz drugi. Usłyszałem to co
słyszeliście.

Tak więc - 3 różnych konsultantów z pełną powagą kłamie.

Jaki tego cel? Mam wrażenie że spam to tylko pretekst chodzi o stopniową
coraz większą ingerencje w dostęp do internetu.