Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Smok Eustachy <Smok_at_Eustachy.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 17:06:43 MET DST
Message-ID: <pan.2009.10.16.15.07.17@Eustachy.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia Fri, 16 Oct 2009 10:25:35 +0200, grzesiek napisał(a):

> Witaj,
>
> Smok Eustachy pisze:
>> Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a): /.../
>>> - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem
>>> (dla porównania w TP około minuty);
>>
>> Swojej netianej czy w TP?
> W moim przypadku był to akurat WRL.
>

Czyli TP.

> Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
> faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
> A w razie jakichkolwiek problemów ze świadczeniem usługi właściwej
> zaczyna się procedura: najpierw czekamy 2 tygodnie bo może samo się
> naprawi skoro samo się zepsuło... W tym czasie opowiadamy klientowi
> bajki typu:
> - to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
> dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
> linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne) - to mój modem jest
> uszkodzony,

Jeśli to było BSA to przecież DSLAM jest ten sam i idzie to po liniach TP
aż do przyłącza do szkieletu.

> - nie da się sprawdzić parametrów linii, - sprawa będzie rozwiązana
> JUTRO, przy czym jutro słyszysz to samo,

Przypuszczam, że nie mogą mieć takiej możliwości. Muszą pisać do TP

Coś kręcisz.

-- 
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/
Received on Fri Oct 16 17:10:05 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 17:40:01 MET DST