Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Smok Eustachy <Smok_at_Eustachy.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 17:02:02 MET DST
Message-ID: <pan.2009.10.16.15.02.35@Eustachy.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia Fri, 16 Oct 2009 08:31:30 +0200, Maciek \"Babcia\" Dobosz napisał(a):

> On Thu, 15 Oct 2009 23:01:15 +0000 (UTC), Smok Eustachy
> <Smok@Eustachy.pl> wrote:
>
>>Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a): /.../
>>> - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem
>>> (dla porównania w TP około minuty);
>>
>>Swojej netianej czy w TP?
>
> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie.

Czyli zależnie - na TP.
>
> Zdrówko

-- 
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/
Received on Fri Oct 16 17:05:21 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 17:40:01 MET DST