Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: grzesiek <przechodzien_at_zignoruj.to>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 21:21:58 MET DST

Witaj,

Smok Eustachy pisze:

> Jeśli to było BSA to przecież DSLAM jest ten sam i idzie to po liniach TP
> aż do przyłącza do szkieletu.
DSLAM jest ten sam? Któryś z nas jest w mylnym błędzie. Polecam:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=987243&highlight=firmy+pijawkowe&sid=
w szczeg. wyjaśnienia użytkownika irekr dotyczące zagadki, czemu neo
działa a internet np w netii już niekoniecznie.

Co dokładnie Ci nie pasuje?

pozdrawiam

Przechodzień