Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: Smok Eustachy <Smok_at_Eustachy.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 17:08:31 MET DST
Message-ID: <pan.2009.10.16.15.09.04@Eustachy.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <futszak@gmail.com> napisał w
> wiadomości news:du5gd5h8d35jil8gucd12nnurvero97n6c@4ax.com... On Fri, 16
> Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
> <babcia@jewish.org.pl> wrote:
>
>>> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
>>> podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
>>> netu nie może być a Netia twierdziła że może.
>
>>bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
>>naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
>>każdorazowo wywiad techniczny
>
> I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
> odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej
> chwili placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo
> TP SA pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo
> taryfe i teraz placza.

49% płaci TP.

-- 
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/
Received on Fri Oct 16 17:10:05 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 17:40:01 MET DST