Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: grzesiek <przechodzien_at_zignoruj.to>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 10:25:35 MET DST
Message-ID: <hb9as8$mqv$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Witaj,

Smok Eustachy pisze:
> Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a):
> /.../
>> - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem (dla
>> porównania w TP około minuty);
>
> Swojej netianej czy w TP?
W moim przypadku był to akurat WRL.

Ale to o tyle jest bez znaczenia, że terminowo w netii to się tylko
faktury wystawia (to jedyna 'usługa' w netii wykonana zawsze i na czas).
A w razie jakichkolwiek problemów ze świadczeniem usługi właściwej
zaczyna się procedura: najpierw czekamy 2 tygodnie bo może samo się
naprawi skoro samo się zepsuło... W tym czasie opowiadamy klientowi
bajki typu:
- to ta zła TP (zapomnieli tylko dodać że TP ma swoje ONU bliżej i
dlatego neo działa a netii nie opłaca się stawiać swojego i parametry
linii ciągniętej do centrali są takie a nie inne)
- to mój modem jest uszkodzony,
- nie da się sprawdzić parametrów linii,
- sprawa będzie rozwiązana JUTRO, przy czym jutro słyszysz to samo,
- kierownik zaraz do Pana zadzwoni i wiele innych bzdur.
Konsultanci mieszają się w opowiadaniu bajek, sobie nawzajem
zaprzeczają, no istny cyrk i do tego jeszcze musisz bilet wstępu do tego
cyrku za każdym razem kupić: telefon na infolinie netiową w przypadku
WRLa jest płatny bo to przecież linia TP, telefon na infolinie TP tez
jest płatny bo jesteś klientem netii...

To tak ku przestrodze osobom, które ew. zastanawiają się nad zmianą
operatora.

pozdrawiam,

Przechodzień
Received on Fri Oct 16 10:30:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 10:40:00 MET DST