Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Wemif <wemif_at_amsnet.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 15:55:12 MET DST

Ghost <ghost@everywhere.pl> wrote:

> Mialem dokladnie to samo i zrobili to dwa razy w ciagu dwoch tygodni. Raz
> dalo sie szybko odtworzyc, a drugi raz wykasowali wszystko i zestawiali
> ponownie, co trwalo prawie tydzien. I najwazeniejsze, dzwonic, pytac

Po 25 telefonach do BOKu, jeden za drugim, zgłosił się Pan, który naprawił to online.
Poprzednicy mówili tylko, że 'zlecenie zostało przekazane do pionu sieci',
że potrwa to do 4-10 dni, ale że z nikim nie można połączyć, bo pracują.
Szkoda, że tak ciężko trafić na odpowiednią osobę.

Przy okazji powiedział, że adresy IP były już zwolnione i to tylko przypadek,
że ktoś inny ich jeszcze nie dostał. Pięknie.

a.