Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 08:31:30 MET DST
Message-ID: <8d4gd55i6vo8pjih5uqe2hlt8qnotll394@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Thu, 15 Oct 2009 23:01:15 +0000 (UTC), Smok Eustachy
<Smok@Eustachy.pl> wrote:

>Dnia Fri, 16 Oct 2009 00:10:41 +0200, grzesiek napisał(a):
>/.../
>> - sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem (dla
>> porównania w TP około minuty);
>
>Swojej netianej czy w TP?

Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
netu nie może być a Netia twierdziła że może. Umowa podpisana, modem
przyjechał. Po czym okazało się że nie działa bo linia nie ma
odpowiednich parametórw. Po czym nastapiło 4 miesiące spychania sie
nawzajem Netii i TP o to kto ma to naprawić. Zawsze w kontakcie z
jedną firmą winna była ta długa. Jedyne co działało regularnie i
dobrze to żądania zapłaty faktur za coś co nigdy nie zadziałało.
Skończyło się na Rzeczniku Praw Konsumentów, UKE i wniesieniem sprawy
do sądu. Pozew został wycofany po ugodzie z Netią która uruchomiła
wreszcie usługę a jako rekomprensatę siostra dostała 24 miesiące netu
gratis w ich nawyższej ofercie.

Zdrówko
Received on Fri Oct 16 08:35:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 08:40:00 MET DST