Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 13:09:39 MET DST
Message-ID: <50lgd5pp1qem4364crk0h0gels1d9u9re6@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, "Ghost" <ghost@everywhere.pl>
wrote:

> >bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
> >naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
> >każdorazowo wywiad techniczny
> I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
> odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej chwili
> placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo TP SA
> pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo taryfe i teraz
> placza.

ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA próbowała
przeforsować opcje, że warunkiem uruchomienia łacza operatora obcego
na ich sieci dostępowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?

-- 
Tomek Kruk   CZARNET
http://zdrowepanstwo.pl/
Przedsiębiorca, który płaci prawie 900 zł do ZUS miesięcznie
dostaje w zamian wiele usług - Jeremi Mordasewicz
Received on Fri Oct 16 13:10:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 13:40:00 MET DST