Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 12:57:50 MET DST

Użytkownik "grzesiek" <przechodzien@zignoruj.to> napisał w wiadomości
news:hb9imc$b18$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witaj,

> Nie pracuję ani nigdy nie pracowałem w TP ani w Netii. Po prostu mieszkam
> w takim miejscu że tylko (a)dsl tu (przynajmniej na razie) dochodzi. I
> niestety miałem okazję przetestować najpierw neostrade i poziom obsługi
> klienta w TP. A później skuszony korzystniejszą (jak mi się zdawało)
> ofertą wyniosłem się do netii. Jak o TP zmuszony jestem napisać 'niestety'
> to o netii mogę napisać tylko jedno: katastrofa :(
> I z perspektywy czasu wiem, że z moimi przenosinami to był duuuzy błąd.

Tylko wez poprawke na to, ze sa ludzie ktorzy z TP SA maja takie
doswiadczenia jak Ty z Netia. Burdel na kolkach. W TP SA mozesz byc olany
nawet w punkcie obslugi, przez jakas sfrustrowana babe, a jak napiszesz
skarge do Katowic (tam maja biuro podacze) to Cie poprostu wysmieja. Mozemy
tak sie przerzucac przykladami... wiec ostroznie z namawianiem do
ktorejkolwiek z nich - wszedzie gdzie jest masa klientow i ciecie kosztow sa
problemy. I niestety sami sobie zgotowalismy ciecie kosztow - dajemy sie
przekonac coraz nizszymi cenami.