Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 13:17:24 MET DST
Message-ID: <hb9kos$l01$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <futszak@gmail.com> napisał w wiadomości
news:50lgd5pp1qem4364crk0h0gels1d9u9re6@4ax.com...
On Fri, 16 Oct 2009 12:31:35 +0200, "Ghost" <ghost@everywhere.pl>
wrote:

>> >bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
>> >naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
>> >każdorazowo wywiad techniczny
>> I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
>> odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej
>> chwili
>> placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo TP SA
>> pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo taryfe i
>> teraz
>> placza.

>ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA próbowała
>przeforsować opcje, że warunkiem uruchomienia łacza operatora obcego
>na ich sieci dostępowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?

Nawet jesli to byli na pozycji przegranej - po co wywiad jesli klient
przenosi usluge, ktora juz dziala?
Received on Fri Oct 16 13:20:02 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 13:40:00 MET DST