Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 12:31:35 MET DST
Message-ID: <hb9i2v$cpk$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Tomasz Kruk CZARNET" <futszak@gmail.com> napisał w wiadomości
news:du5gd5h8d35jil8gucd12nnurvero97n6c@4ax.com...
On Fri, 16 Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
<babcia@jewish.org.pl> wrote:

>> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
>> podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
>> netu nie może być a Netia twierdziła że może.

>bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
>naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
>każdorazowo wywiad techniczny

I to sie nadaje do UKE i UOKiK jak Netia dostanie pare razy w dupe
odpowiednia kara to sie naucza jednak placic za wywiad. Netia w tej chwili
placi grosze za lacza na liniach TP SA wlasnie dlatego, ze dlugo TP SA
pogrywalo sobie w kulki, dostali w koncu ustalona urzedniczo taryfe i teraz
placza.
Received on Fri Oct 16 12:35:02 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 12:40:00 MET DST