Re: Fatalna jako?ć obsługi klienta w Netii

Autor: adsl.gruchot <adsl.gruchot.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 18:28:49 MET DST
Message-ID: <hba701$90e$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Tomasz Kruk CZARNET <futszak@gmail.com> napisał(a):

/..../
> ciekawe czy tepsa przy negocjacjach w sprawie stawek za BSA pr=F3bowa=B3a
> przeforsowa=E6 opcje, =BFe warunkiem uruchomienia =B3acza operatora =
> obcego
> na ich sieci dost=EApowej (BSA) jest zlecenie im wywiadu technicznego ?

Hm. A kto weźmie odpowiedzialność za wiarygodność wywiadu? Bardzo często
wychodzi on negatywny. Wtedy pracownik tp - który pilnuje tego, bo ma do
premii normę do wyrobienia - puszcza 2 albo 3. Często ludzie, co chcą przejść
do Netii się na te wywiady skarżyli. Netia to musi robić pisemnie i czekać na
oficjalną odpowiedź. I co - ma 2 i 3 raz zapuszczać?

Musiałbyś mieć niezależny czynnik do weryfikowania tego.

Ludzie mają problemy bo nie mają pilota takiego, który by im pilotował
zamówienie. Ale z kolei czasem potrafi zarejestrować umowę przy braku możliwości.

Myślisz, że TP jak wydzwania do ludzi oferując Neostradę to co? Robi do
każdego wywiad?

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Fri Oct 16 18:30:23 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 18:40:00 MET DST