Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: grzesiek <przechodzien_at_zignoruj.to>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 12:38:57 MET DST
Message-ID: <hb9imc$b18$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

Witaj,

Ghost pisze:
>
> Użytkownik "grzesiek" <przechodzien@zignoruj.to> napisał w wiadomości
> news:hb87ag$3rb$2@nemesis.news.neostrada.pl...
>> Witaj,
>
>> IMHO: błąd, duuuży błąd z tymi przenosinami. Jak jeszcze możesz to
>> wynoÅ› siÄ™ z powrotem do TP.
>
> Zanada, pracujesz w TP?
>
>
Nie pracuję ani nigdy nie pracowałem w TP ani w Netii. Po prostu
mieszkam w takim miejscu że tylko (a)dsl tu (przynajmniej na razie)
dochodzi. I niestety miałem okazję przetestować najpierw neostrade i
poziom obsługi klienta w TP. A później skuszony korzystniejszą (jak mi
się zdawało) ofertą wyniosłem się do netii. Jak o TP zmuszony jestem
napisać 'niestety' to o netii mogę napisać tylko jedno: katastrofa :(
I z perspektywy czasu wiem, że z moimi przenosinami to był duuuzy błąd.
Dlatego i Ciebie chciałem przestrzec. Jeżeli zbyt ostro to napisałem:
przepraszam.

pozdrawiam

Przechodzień
Received on Fri Oct 16 12:40:04 2009

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 13:40:00 MET DST