Re: Fatalna jakoœć obsługi klienta w Netii

Autor: Tomasz Kruk CZARNET <futszak_at_gmail.com>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 08:52:47 MET DST
Message-ID: <du5gd5h8d35jil8gucd12nnurvero97n6c@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

On Fri, 16 Oct 2009 08:31:30 +0200, "Maciek \"Babcia\" Dobosz"
<babcia@jewish.org.pl> wrote:

> Niezależnie. Ja akurat miałem jedną taką sprawę w rodzinie. Siostra
> podpisała umowę z Netią na linii TP bo TP twierdziła że na jej linii
> netu nie może być a Netia twierdziła że może.

bo zlecenie wywiadu technicznego kosztuje, a Netii taniej jest
naciąganie klientów gdzie prawdopodobnie usługa działa niż zlecać
każdorazowo wywiad techniczny

-- 
Tomek Kruk   CZARNET
http://zdrowepanstwo.pl/
Przedsiębiorca, który płaci prawie 900 zł do ZUS miesięcznie
dostaje w zamian wiele usług - Jeremi Mordasewicz
Received on Fri Oct 16 08:55:02 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 16 Oct 2009 - 09:40:00 MET DST