Re: Fatalna � klienta w Netii

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Tue 13 Oct 2009 - 11:08:45 MET DST

W dniu: 2009-10-12 23:34, użytkownik Mateusz Kosibowicz napisał::

> Witam
> Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
> Pomimo zapewnień o przełączeniu na innego operatora we wskazanym terminie od tego czasu
> telefon przestał działać, a linia sprawia wrażenie martwej.
>
> Problem jest o tyle istotny, że "konsultanci" na infolinii netii polecają jedynie resetować modem,
> a w ostateczności zgłosić awarię (jednak pod tym "numerem" nikt nie odbiera). Ciężko jednak
> dzwonić wciąż do nich w różny sposób i płacić za to, w szczególności że telefon, który to powinni
> oni dostarczyć nie działa.

> [...]

Nie wiem co dokladnie przenosisz, ale przy przenoszeniu netu i telefonu
z TPSA do Netii dostajesz ich router z modemem i telefon ktory
dotychczas miales wpiety normalnie do gniazdka po przeniesieniu podlacza
sie do portu VoIP w tym ich routerze.
Jest to napisane w instrukcji, ale w jest to podane w sposob malo
oczywisty - mogli by to zmienic.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --