W dniu: 2009-10-12 23:34, użytkownik Mateusz Kosibowicz napisał::
> Witam
> Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
> Pomimo zapewnień o przełączeniu na innego operatora we wskazanym terminie od tego czasu
> telefon przestał działać, a linia sprawia wrażenie martwej.
>
> Problem jest o tyle istotny, że "konsultanci" na infolinii netii polecają jedynie resetować modem,
> a w ostateczności zgłosić awarię (jednak pod tym "numerem" nikt nie odbiera). Ciężko jednak
> dzwonić wciąż do nich w różny sposób i płacić za to, w szczególności że telefon, który to powinni
> oni dostarczyć nie działa.
>
> Zna ktoś inny, działający sposób zgłoszenia awarii w netii?
> Ewentualnie jak sprawdzić, czy TP zrealizowała to co do niej należało przy zmianie operatora
> (dodzwonienie się do netii jest niemal niemożliwe)?
Nie wiem co dokladnie przenosisz, ale przy przenoszeniu netu i telefonu
z TPSA do Netii dostajesz ich router z modemem i telefon ktory
dotychczas miales wpiety normalnie do gniazdka po przeniesieniu podlacza
sie do portu VoIP w tym ich routerze.
Jest to napisane w instrukcji, ale w jest to podane w sposob malo
oczywisty - mogli by to zmienic.
-- 3M-cie sie czego chcecie ! Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi -- Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faqReceived on Tue Oct 13 11:25:04 2009
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 13 Oct 2009 - 11:40:00 MET DST