Witam
Pytanie zwiÄ
zane z przenoszeniem siÄ z TP do tytuĹowej Netii.
Pomimo zapewnieĹ o przeĹÄ
czeniu na innego operatora we wskazanym terminie od tego czasu
telefon przestaĹ dziaĹaÄ, a linia sprawia wraĹźenie martwej.
Problem jest o tyle istotny, Ĺźe "konsultanci" na infolinii netii polecajÄ
jedynie resetowaÄ modem,
a w ostatecznoĹci zgĹosiÄ awariÄ (jednak pod tym "numerem" nikt nie odbiera). CiÄĹźko jednak
dzwoniÄ wciÄ
Ĺź do nich w róşny sposĂłb i pĹaciÄ za to, w szczegĂłlnoĹci Ĺźe telefon, ktĂłry to powinni
oni dostarczyÄ nie dziaĹa.
Zna ktoĹ inny, dziaĹajÄ
cy sposĂłb zgĹoszenia awarii w netii?
Ewentualnie jak sprawdziÄ, czy TP zrealizowaĹa to co do niej naleĹźaĹo przy zmianie operatora
(dodzwonienie siÄ do netii jest niemal niemoĹźliwe)?
BTW. MoĹźe odpowiedniejsza grupa jest na takie pytania?
-- Pozdrawiam, MateuszReceived on Mon Oct 12 23:35:04 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 12 Oct 2009 - 23:40:00 MET DST