Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Mateusz Kosibowicz <mateusz.kosibowicz_at_gmail.usun.com.usun>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 23:34:31 MET DST
Message-ID: <hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

Witam
Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
Pomimo zapewnień o przełączeniu na innego operatora we wskazanym terminie od tego czasu
telefon przestał działać, a linia sprawia wrażenie martwej.

Problem jest o tyle istotny, że "konsultanci" na infolinii netii polecają jedynie resetować modem,
a w ostateczności zgłosić awarię (jednak pod tym "numerem" nikt nie odbiera). Ciężko jednak
dzwonić wciąż do nich w różny sposób i płacić za to, w szczególności że telefon, który to powinni
oni dostarczyć nie działa.

Zna ktoś inny, działający sposób zgłoszenia awarii w netii?
Ewentualnie jak sprawdzić, czy TP zrealizowała to co do niej należało przy zmianie operatora
(dodzwonienie się do netii jest niemal niemożliwe)?

BTW. MoĹźe odpowiedniejsza grupa jest na takie pytania?

-- 
Pozdrawiam, Mateusz
Received on Mon Oct 12 23:35:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 12 Oct 2009 - 23:40:00 MET DST