Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: grzesiek <przechodzien_at_zignoruj.to>
Data: Fri 16 Oct 2009 - 00:10:41 MET DST

Witaj,

Mateusz Kosibowicz pisze:
> Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
> Pomimo zapewnień o przełączeniu na innego operatora we wskazanym terminie od tego czasu
> telefon przestał działać, a linia sprawia wrażenie martwej.
>
> Problem jest o tyle istotny, że "konsultanci" na infolinii netii polecają jedynie resetować modem,
> a w ostateczności zgłosić awarię (jednak pod tym "numerem" nikt nie odbiera). Ciężko jednak
> dzwonić wciąż do nich w różny sposób i płacić za to, w szczególności że telefon, który to powinni
> oni dostarczyć nie działa.

> [...]

IMHO: błąd, duuuży błąd z tymi przenosinami. Jak jeszcze możesz to wynoś
się z powrotem do TP. Moje doświadczenia (wbrew temu co pisze Ghost)
wskazują na to, że choć może TP daleko do ideałów to Netii jednak
jeszcze dalej do TP.
Parę kwiatków z moich ciężkich bojów z netią (o dodzwonieniu się tam
nawet nie wspominam):
- sprawdzenie parametrów linii trwa w netii dwa tygodnie z okładem (dla
porównania w TP około minuty);
- jak już mają wyniki to nie są w stanie ich zinterpretować (konsultanci
nie mają pojęcia co to tłumienie, snr, nie znają wartości granicznych a
jak im już wszystko powyjaśniasz to ich zdaniem gdy wartość graniczna
snr to 6 a u ciebie jest 4 to dobrze);
- załatwienie najprostszych spraw ciągnie się tygodniami, giną im pisma
wysłane poleconym, wysłane faksem (to tak apropos Twojego pytania o
działający sposób zgłoszenia awarii) i generalnie bez UKE nic (prócz
oczywiście podpisania umowy i otrzymywania faktur) tam nie załatwisz;
- jak już uda Ci się dodzwonić na ichniejszą infolinie to spodziewaj się
obietnic bez pokrycia: że jutro przyjedzie technik, że zadzwoni do
Ciebie kierownik itp itd... oczywiście firma telekomunikacyjna nie jest
w stanie zawiadomić swojego klienta że technik jednak nie przyjedzie,
mityczny kierownik też oczywiście nigdy nie dzwoni...

Generalnie netia to spód dna i 120 metrów mułu... Kiedyś sądziłem, że
nie ma gorszej firmy niż Poczta Polska, Netia wyprowadziła mnie jednak z
błędu.

Pozdrawiam i powodzenia w ciężkich bojach

Przechodzień