Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: Ghost <ghost_at_everywhere.pl>
Data: Tue 13 Oct 2009 - 11:39:18 MET DST
Message-ID: <hb1ig9$i1c$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "MrG" <mrg[nospuuuuuum]@nowanet.pl> napisał w wiadomości
news:havvav$gab$1@node1.news.atman.pl...
>
> Użytkownik "Mateusz Kosibowicz" <mateusz.kosibowicz@gmail.usun.com.usun>
> napisał w wiadomości news:hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl...
>> Witam
>> Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
> [CUT]
>
> Zachciało się latać szybowcem to teraz się męcz .. netia jest fatalna i
> fatalnie usuwa usterki .... od dawna to wiadomo .. skoro potrafi zostawić
> klienta biznesowego tydzień bez łącza "bo są święta" lub nawet weekend bo
> jak coś padnie w piątek to może naprawią we wtorek

I uwazasz, ze TP nie robi takich numerow? Robi, znacznie lepsze.

> to nie licz na to że twoje telefony coś zmienią. Cierpliwie czekaj może
> pod koniec przyszłego miesiąca zacznie Ci działać razem z Fakturą.

No w TP popedzanie telefonami realnie przyspiesza sprawe.
Received on Tue Oct 13 11:40:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 13 Oct 2009 - 12:40:00 MET DST