Re: Fatalna jakość obsługi klienta w Netii

Autor: MrG <mrg[nospuuuuuum>
Data: Tue 13 Oct 2009 - 00:34:27 MET DST
Message-ID: <havvav$gab$1@node1.news.atman.pl>

Użytkownik "Mateusz Kosibowicz" <mateusz.kosibowicz@gmail.usun.com.usun>
napisał w wiadomości news:hb07d7$qpp$1@news.task.gda.pl...
> Witam
> Pytanie związane z przenoszeniem się z TP do tytułowej Netii.
[CUT]

Zachciało się latać szybowcem to teraz się męcz .. netia jest fatalna i
fatalnie usuwa usterki .... od dawna to wiadomo .. skoro potrafi zostawić
klienta biznesowego tydzień bez łącza "bo są święta" lub nawet weekend bo
jak coś padnie w piątek to może naprawią we wtorek to nie licz na to że
twoje telefony coś zmienią. Cierpliwie czekaj może pod koniec przyszłego
miesiąca zacznie Ci działać razem z Fakturą.

MrG
Received on Tue Oct 13 00:35:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 13 Oct 2009 - 00:40:00 MET DST