Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 07:46:23 MET

> Sorka, ale z tym specjalista to troche nie trafione. Przeciez
> specjaliste mozna wziasc do wszystkiego - do wifi, do kabelkow, do
> prowadzenia sieci, do zarzadzania sieci, a nawet jak by sie uparl do
> zarzadzania tymi wszystkimi specjalistami. Ja jednak lubie to co robie,
> szkole pracownikow by robili to co kiedys sam robilem. Zaczynalem od
> kabelkow, pozniej wifi, pozniej swiatlowody - dla mnie to tylko zmiana
> technologii, a nie "przebranzowianie" sie.

duzo wieecj czasu zajelo Ci samemu dojscie do tego jak to ma wygladac. Do
tego kosztowalo sporo (czasu, pracy, materialow, prob, blednych decyzji).
WIem to po sobie. I moja ocena jest taka, ze zamiast kombinowac samemu
trzeba kupic specjaliste na jedn dzien, ktory wylozy teorie, pokaze
praktyke.

Ja nie mowie zeby wunajmowac kogos na stale. Ja mowie o nauce. Bo z tego co
zrozumialem to spotyka sie 60 gosci, kazdy ma cos do powiedzenie i zapala
tym tematem innych.

> Ciagle sie zastanawiam co bedzie jak wkoncu osiagniemy te dojrzalosc i
> wejdziemy z kims razem do jakiegos konsorcja. Nie wiem czy bede potrafil
> sie odnalesc oddaja "komus" swoja prace. Ale mam cien nadzieji ze znajde
> sobie jakies inne hobby.

I tu jest granica laczenia sie. Nie ja nie oddam mojej firmy bo to moje i
bede sie tym zajmowal do smierci.

Wyobraz sobie polaczenie tych wszystkich firm w jedna spolke z o.o. Wiesz
jaki potencjal nagle sie zyskuje? Jakie oszczednosci ? To dopiero sie biznes
zaczyna. Ale tu trzeba postawic na szale dowodzenie swoja firma. I musisz
byc swiadom, ze oddajesz ster co jest mega trudne.

Icek