Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 07:41:23 MET

> Powiem tak.. nigdy nie lubiłem takiego podejścia jak prezentujesz..
> Wywyższasz się po prostu. To, że pracujesz w firmie większej i masz
> swatcha 10G a nie 100M nie znaczy, że nic się już nie nauczysz od osoby
> co ma sieć sporo mniejszą.

tu nie ma nic z wywyzszania sie. Poprostu kole w oczy, ze wiadomo jak sie
buduje swiatlowody wiec nie trzeba tego badac na nowo. Jest Was 40-50, kazdy
robi zrzute po 10-20 zeta, wynajmujecie kogos kto Wam opisze, pokaze, wylozy
teorie z praktyka a moze da sprobowac.

Nie ma tu nic z wywyzszania ale wysokiej jakosci nie zbudujesz uczac sie
sam. Potrzebna jest juz pomoc specjalistow zewnetrznych. Sam sie o tym
przekonalem.

Icek