Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 08:04:03 MET

> Jaka oferta ?

Cale ponizsze pisze z doswiadczenia i nie po to aby byc obwinianym o
wywyzszanie sie.Moze cos z tego przyjdzie na plus.

A wiec co do oferty (z Twojej strony):

- aktualnosc: "11 stycznia mamy następny finał Wielkiej Orkiestry
Świątecznej Pomocy, w tym roku jest on przeznaczony na wczesne wykrywanie
nowotworów u dziecii".

- aktualnosc: "Letnie przyspieszenie - Direct NET"

- cena: "Direct NET 1280 otrzymuje szybkość 2048 kb/s w cenie 80 zł
brutto" - srednia konkurencja cenowa jak u nas juz od roku jest 2 mega za 48
zlotych a do tego mozesz sobie wlaczyc super promocje i miec w tej cenie .

- technoilogiczne zadofanie: "Przypominamy też Państwu że wszyscy
użytkownicy sieci BullsNET i NETLOG mogą bezpłatnie przechodzić na nowe
taryfy kontaktując się z nami". Brak elektronicznego biura obslugi klienta w
ktorym klient zrobi sobie to sam jest duzym zwiekszeniem kosztu. Taki
abonent zadzwoni a trzeba do obsluzyc.

- aktualnosc: na glownej banner "promocja listopad 2007"

> No właśnie w takich miejscach wychodzi "wyższość" większych firm. Bo
> macie XXX abonentów i Wam się nie opłaca to jak firma co ma XX abonentów
> może coś tam zrobić. Wiesz mi, że może

nie no oczywiscie. Chyle czola bo trzeba to robic wlasnymi rekami albo z
mala pomoca innych za stosunkowo male pieniadze bez mozliwosci inwestowania
w dobrej klasy bezawaryjny sprzet i technologie.

> U mnie zrobienie metra kanalizy ze wszystkim jest dużo dużo tańsze.

super, tak ma byc. Mniejsza firma ma pewne koszty pomijalnie male. To sie
zgadza.Po pierwsze do czasu. Po drugie nawet jak ten koszt obnizysz do 50
zlotych za mb to za 2km kanalizy wychodzi 100 tys. To jest kwota dla malego
trudna do przeskoczenia. Przynajmniej ja jakbym mial inwestowac 100kpln to
przy mniejszej wielkosci zainwestowalbym w dobre radio a reszte wsadzil w
rozwoj i podniesienie jakosci.

Mb/s ?

> zwraca się po 2 latach. Daje mi dostęp do 4 operatorów a nie tylko do TP
> (taki mam obecnie).

watpliwy zysk. Czemu nie rozwazasz innego medium ? Bo na spotkaniu
swiatlowody sa "trendy" ? Kup eryka STM-1 i bedziesz mial tak samo dobrze a
szybciej i oszczednosci jakie da Ci przylaczenie kolejnych operatorow moze
zwrocic sie w postaci nizszego abonamentu. Radio zrobisz 2 miesiace a nie 2
lata.

> I dobrze, że chcą :), a to, że są zieloni w temacie.. to przecież każdy
> był.

no i dlatego potrzeba specjalisty bo jak byles zielony to koszt
wyksztalcenia samemu zebys nie byl kosztuje wiecej niz specjalista na
poczatek.

> I robi wycenę taką, że mnie nie będzie na to stać. Przecież tak ze
> wszystkim jest, albo płacisz, albo robisz sam.

ale ja nie mowie, ze on ma cos robic. Mozesz robic sam. Wezcie zrzuccie sie
po pare zeta na specjaliste co Wam wylozy teorie jak to jest, pokaze
praktyke. Bo inaczej zajmie Wam rok zanim sie dowiecie pewnych rzeczy i
wymienicie te informacje. Ja nie proponuje aby brac speca od budowania czy
robienia. Ja mowie o specu do nauki. Bo jak juz masz 60 typa w jednym
pomieszczeniu to wiedza sama sie nie wleje.

Icek