Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: ru <toruvinn_at_gmail.com>
Data: Thu 08 Jan 2009 - 02:04:41 MET

On Jan 8, 1:13 am, andzio <andzio_spam...@wp.pl> wrote:
> Jakos u mniejszych ISP'ow nie ma problemow ze spamem/wirami/robakami.
> Wlasciciele takich sieci dbaja by "zrodla" generowanego spamu byly
> momentalnie likwidowane, a nie szukaja srodkow zastepczych.
Tak, ale to kwestia akurat skali - gdzieś tam było w wątku wcześniej,
że TP po prostu nie ma tylu ludzi, by się dłubać z każdym klientem
osobno (i.e. współczynnik liczby klientów/pracowników jest bardzo
wysoki).

On Jan 7, 9:49 pm, rafal.jaczyn...@gmail.com wrote:
> Przy czym pozostanie wśród bacznie obserwowanych adresów,
> mam nadzieję, że nie uaktywni się znowu. Podobną politykę zastosuję do
> pozostałych adresów, które spadną poniżej minimum wykazując stały
> trend malejący (oznaczający, że z adresu nie wychodzą nowe rozkazy,
> niezależnie, czy rzadko, czy często).
Jak to w końcu jest z tym zaglądaniem w payload pakietów przez ISP? Bo
- o ile dobrze rozumiem - jednak jest analizowana ich treść ("nowe
rozkazy"), a w poprzednim wątku o blackholingu można się doczytać, że
nie do końca wolno (http://groups.google.com/group/pl.internet.polip/
msg/2eb7c3ad5ffb774c).

Pozdrawiam,

--