Re: skuteczność blackholingu TP

Autor: <sylwester.biernacki_at_gmail.com>
Data: Thu 08 Jan 2009 - 01:49:27 MET

On Jan 7, 4:16 pm, Jacek Zapala <ja...@it.pl> wrote:

> Proszę bardzo:http://217.153.129.254/spam_5617_a.png

Wziąłbyś ten wykres na PLNOGa, gdy będzie dyskusja o blackholingu -
myślę, że przy okazji pare ciekawych rzeczy w tym temace wykluje ;-)
I oczywiście kryptoreklama - to już za tydzień, więc kto nie zdążył
się zapisać to last call ;-)

Mam nadzieję, że nie zlinczują mnie za OT, ale ciekawy punkt widzenia,
warto go kontynuuować na szerszym forum zebranym w jednym miejscu.

--S.