Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Daniel <DanielJanicki_at_gmail.com>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 22:51:59 MET

Proszę Pana przedstawiciela TP chciałbym zgłosić iż do listy:

gimp.org
esr.rootnode.net

Dodaję:
http://www.jabberpl.org/

Zatem to już nie 2 serwisy tylko 3.
Ile jest potrzebnych do zareklamowania abyście odblokowali? Poszukam.

I nasuwa mi się pytanie
Czy za każdym razem jak mam problemy z połączeniem mam się zastanawiać
czy to wina TP czy może coś z serwerem?
Skończcie ta farsę i dajcie ludziom wybór.
Zgodnie z regulaminem DSL §18 pkt 8, 9, 10 nie ponosicie
odpowiedzialności za szkody poniesione przez wirusy i inne złośliwe
oprogramowanie to nie zasłaniajcie się że nie możecie bo później
będziemy mieli pretensję.

JA CHCĘ INTERNET BEZ CENZURY
CO NASTĘPNA WP, ONET, NASZA KLASA, INTERIA, GG....