Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Tomasz Lemiech <szpajder_at_staszic.waw.spamy-won.pl>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 23:14:28 MET

Daniel <DanielJanicki@gmail.com> wrote:
> Proszę Pana przedstawiciela TP chciałbym zgłosić iż do listy:
>
> gimp.org
> esr.rootnode.net
>
> Dodaję:
> http://www.jabberpl.org/

Ziew, przecież z nie-tepsy też nie działa. Patrz wątek obok.

> I nasuwa mi się pytanie
> Czy za każdym razem jak mam problemy z połączeniem mam się zastanawiać
> czy to wina TP czy może coś z serwerem?

Po co się zastanawiać, skoro jest lg.tpnet.pl?

> Zgodnie z regulaminem DSL §18 pkt 8, 9, 10 nie ponosicie
> odpowiedzialności za szkody poniesione przez wirusy i inne złośliwe
> oprogramowanie

Ale zrozum, że blackholing nie jest po to, żeby chronić Ciebie przed
botnetami, wirusami i innym złośliwym oprogramowaniem, tylko żeby
chronić resztę świata przed Tobą i innymi klientami TP. Co,
biorąc pod uwagę ich liczebność (a więc i siłę rażenia) nie jest wcale
takie głupie, jakby się mogło na pierwszy rzut oka wydawać.

--
Tomasz Lemiech
RLU#189399