Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Daniel <DanielJanicki_at_gmail.com>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 22:59:07 MET

On 4 Sty, 22:38, Lukasz Trabinski <luk...@trabinski.nospam.net> wrote:

> W sumie, jak Ci ten dostawca nie pasuje, zawsze możesz zmienić na innego.
>
> eot z mojej strony.
>
> --
> ŁT

Nie wiem jak neostrada ale DSL w regulaminie nie ma nic o blokowaniu.
Zatem jak nie ma to nie może być czegoś takiego
To jest tak jak byś poszedł do sklepu po cukier a dostał byś mąkę,
zapłacił za cukier i byś musiał się z tego cieszyć. Przypominają mi
się czasy 86-89 poprzedniego wieku.
Usługa powinna być dla klienta a nie klient dla usługi. I nie podoba
mi się wolna amerykanka jaką zrobiła TP w tej sprawie.