Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Lukasz Trabinski <lukasz_at_trabinski.nospam.net>
Data: Sun 04 Jan 2009 - 22:38:24 MET

In pl.internet.polip Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> wrote:
> Stary, tu nie chodzi o poglady jakiejs grupy osob. Starasz sie
> dyskutowac z prostymi, latwo weryfikowalnymi faktami. Zamiast probowac
> nie wiem co dokladnie udowodnic, po prostu sie z nimi zapoznaj.
>
> Specjalnie dla Twojej edukacji sieciowej znalazlem:
> http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/internet/now_prom/bezpiecznydostep/

No i super. Dużo bełkotu marketingowego, a mało konkretów.
Po za tym pisałem o _dynamicznym_ blokowaniu IPków lub ew. portów per
IP, a nie czymś globalnie, stałym. To drugie, rzeczywiście nie jest
spacjelnie trudne, ani kosztowne.

> To nas w tej chwili zupelnie nie interesuje. Chwilowo mowimy
> (przynajmniej) o maszynach, ktore nie potrzebuja wychodzacych tcp/25.

> Nie kompromituj sie.
> BTW: filtrowanie wychodzacego tcp/25 to akurat dosc powszechna
> sprawa na Zachodzie od dluzszego czasu. No ale tam nie maja elektrowni
> Kozienice.

W sumie, jak Ci ten dostawca nie pasuje, zawsze możesz zmienić na innego.

eot z mojej strony.

--
ŁT