Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 16:35:05 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Krzysztof Halasa"
>To tak jak z jazda samochodem, tu takze problemem sa ludzie, ktorzy
>nie maja pojecia o samochodach i drogach. Ale chyba nikt nie twierdzi,
>ze powinni jezdzic bez prawa jazdy.

Ale jak nie, jak tak?
Zobacz kto dostaje prawo jazdy. Gdybyśmy faktycznie poważnie brali pod uwagę
to, że kierowca ma być zrównoważony, odpowiedzialny, sprawny fizycznie
itede itepe, prawo jazdy straciłoby pewnie z 80% (a może i więcej;
szacunki absolutnie metodą SBS) kierowców. Tyle, że w powszechnej
świadomości prawo jazdy nie jest potwierdzeniem pewnych
zdolności/umiejętności/stanu zdrowia, tylko czymś, co się po prostu
w pewnym momencie życia kupuje. I nie chodzi mi o załatwianie prawa
jazdy na lewo, tylko o transakcję "wkładam pieniądze i trochę wysiłku,
dostaję prawo jazdy". Co ma się absolutnie nijak do predyspozycji, czy
umiejętności w zakresie kierowania pojazdami mechanicznymi.

--
  Kruk@ -\                   | Rzeczywiście  Geant ma dosyć rozbudowany jak
          }-> epsilon.eu.org | na spożywczaka dział komputerowy (Bart Ogry-