Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 16:30:33 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Grzegorz Staniak"
>To mi przypomina zawołania typu "PEBKAC!" na grupach adwokacyjnych na
>każde słowo krytyki pod adresem co niektórych systemów operacyjnych.
>Ludzie nie mają obowiązku znać się na komputerach i internetach. Jeśli
>ich masowe zachowania powodują techniczne problemy, to technikę należy
>w pierwszej kolejności dostosowywać, bo to technika jest dla ludzi,
>a nie na odwrót. W tej konkretnej sytuacji, jeśli przy próbie odblokowania
>portu 25 użytkownik widziałby wielki czerwony ekran z czytelnym ostrzeżeniem,
>powołaniem się na regulamin i informacją, że w razie sygnałów o spamie
> [...]

Niestety, to nie jest takie proste. Jeśli ludzie mają do wyboru
operatora, który ich może odciąć za coś, czemu oni w ich własnym
mniemaniu nie są w żaden sposób winni, i operatora, który nie odetnie,
wybiorą tego, który nie odetnie.
A tepsa jest na tyle duża, że ciężko znaleźć kogoś poważnego, kto wytnie
u siebie tepsę, bo znajdą się inni, którzy tepsy nie wytną i dostaną
tych klientów, których nie dostaną wycinacze tepsy.
Kwestia skali i pozycji na rynku.
(nie przypomina Ci to czegoś przypadkiem? ;->)

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Podczas  bitwy  każda strona jest przekonana
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. że przegrywa i obie mają rację