Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 16:25:47 MET

Paweł Tyll <p@wytnij.75.pl> writes:

> To, o czym piszesz, nie jest sensownym sposobem, i na dłuższą metę
> zmieni tyle co wycięcie serwerów IRC.

Wyciecie serwerow IRC nie zmieni nic (w kontekscie spamu, bo
oczywiscie (ze)psuje duzo innych rzeczy).

> Owszem, tylko wtedy włączyliby sobie je ludzie, bo im ótlók nie
> działa, a kolega powiedział, że tak się robi i już działa.

Dlatego powinni wpuszczac ruch do wybranych serwerow. Nie wiem jak to
sie ma do outlookow, ale moze zamiast tego daloby sie uzyc 587. Pisza
co miesiac do abonentow kolorowe kwitki o roznych swoich jakichs
videostradach, to mogliby raz do roku napisac o sensownych sposobach
korzystania z poczty elektronicznej.

Tak czy owak, nawet jesli czesc wlaczylaby tcp/25 _i_ wysylalaby spam,
to bylby to postep. Wyciecie wybranych maszyn na swiecie to jest
postep, tyle ze "inaczej".

> Problemem są ludzie, którzy nie mają pojęcia o komputerach i
> internetach. Nie traćmy może tego z oczu?

To tak jak z jazda samochodem, tu takze problemem sa ludzie, ktorzy
nie maja pojecia o samochodach i drogach. Ale chyba nikt nie twierdzi,
ze powinni jezdzic bez prawa jazdy.

--
Krzysztof Halasa