Re: TP nie lubi GIMPa czy co?

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 19:09:08 MET

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> writes:

> Ale jak nie, jak tak?
> Zobacz kto dostaje prawo jazdy. Gdybyśmy faktycznie poważnie brali pod uwagę
> to, że kierowca ma być zrównoważony, odpowiedzialny, sprawny fizycznie
> itede itepe, prawo jazdy straciłoby pewnie z 80% (a może i więcej;
> szacunki absolutnie metodą SBS) kierowców.

Ale ja nie twierdze ze kazdy user neostrady musi byc hackerem.
Wystarczy ze bedzie znal elementarne informacje, bez ktorych albo ktos
mu bedzie robil kuku, albo on bedzie to (nieswiadomie) robil innym,
albo (najczesciej?) jedno i drugie.

Kierowcy raczej wiedza ze nalezy sie zatrzymac na czerwonym swietle
i ze nie nalezy zajezdzac drogi ciezarowkom? Dlaczego tego typu wiedza
na uzytkownikow neostrad ma byc czyms niemozliwym do zdobycia?

--
Krzysztof Halasa